قرار نبود ...

متن مرتبط با «امروز نما» در سایت قرار نبود ... نوشته شده است

امروز

  • نیلوبلاگ

    امروز صبح ساعت 8:30 بیدار شدم . انرژی فوق العاده ای داشتم . آماده شدم ساعت 9ونیم به مامان گفتم و از خونه زدم بیرون عاشق اینم که تنهایی برم واسه خودم بچرخم .هندزفریمو گذاشتمو یه آهنگ شاد هم پلی کردم اول رفتم دکتر واسه چشمام اخه خیلی میخاره شبا. قطره چشم خریدمو اومدم بیرون اصلن دوست نداشتم با ماشین برم خیلی راه بود تا خونه ولی همه رو پیاده رفتم. لب جدول راه میرفتم. سرراهم عطر خریدم همه جارم دید زدم .کلی شیطونی کردمxa0 خیلی هم خوش گذشت بهم تنهایی خخخخ ولی جای گل پسر خالی بود سرم غر بزنهxa0 xa0...

    ادامه مطلب