
عاقاییم امشب بهم شببخیر نگفتی . گوشیتم خاموشهxa0 تا سرمو گذاشتم رو بالشت . یاده این افتادم که ۲روز دیگه میری یهو اشکم اومدxa0 میشه بیدار شی گوشیتو روشن کنی خیییلی دلم میخوادت . بیا آرومم کنxa0...
ادامه مطلب
امروز مهد شایستگان بودم عالی بود هم مهدش هم بچه هاش همه بچه هام پسر بودن وااای انقد جیگر بودن و کوچولو یه دوقلو بودن عاشقشون شدمxa0...
ادامه مطلب